El Dimarts de Diàlegs reneix posant a debat la 'Marca Igualada'

La pregunta sobre què transmet Igualada, eix d’una nova dinàmica de fer debats

La nova etapa del Dimarts de Diàlegs, de periodicitat trimestral, tindrà el seu inici aquest dimarts vinent amb la primera de les tres sessions diferenciades sobre una temàtica. En aquesta ocasió, la imatge d'Igualada i la seva marca.

El dimarts 14 de novembre arrencarà el nou format de l'espai de debat i reflexió d'Igualada DdD (Dimarts de Diàlegs). I la pregunta és un plat fort: la sessió del trimestre arriba amb la pregunta 'Igualada, ciutat de què?'. La Sala de Socis de l'Ateneu Igualadí, a les 8 del vespre del dimarts, serà l'escenari d'una hora d'anàlisi sobre quina marca té la ciutat, què identifica Igualada, com es projecta interioriment i exteriorment. I, també, es posarà sobre la taula un debat de fons: cal que les ciutats tinguin marca i què aporta disposar d'un posicionament .

 

Amb aquest tema s'enceta la nova etapa de DdD en la qual es canvia el format i es tractarà un tema cada trimestre dividit en tres sessions diferents. La primera sessió serà 'Enfoquem' i és la que es farà dimarts, amb la presència de la professora de geografia de la Universitat de Barcelona Núria Benach i la investigadora en geografia de la UOC i la Universitat Rovira i Virgili Elsa Soro, que contraposaran les seves opinions sobre les ciutats marca.

 

La sessió 'Analitzem', es farà el dissabte 25 de novembre i consistirà en un debat-vermut per acotar aquest tema al context d'Igualada en un format de sessió de treball en grups on tothom podrà dir-hi la seva. La tercera sessió serà 'Debatem' i és farà el dimarts 12 de desembre al vespre. S'hi presentaran les conclusions i s'interpel·laran els actors locals vinculats a la marca d'Igualada perquè puguin opinar públicament sobre el que es digui.

Font: AnoiaDiari.cat