El Dimarts de Diàlegs reneix posant a debat la 'Marca Igualada'
La pregunta sobre què transmet Igualada, eix d’una nova dinàmica de fer debats
El dimarts 14 de novembre arrencarà el nou format de l'espai de debat i reflexió d'Igualada DdD (Dimarts de Diàlegs). I la pregunta és un plat fort: la sessió del trimestre arriba amb la pregunta 'Igualada, ciutat de què?'. La Sala de Socis de l'Ateneu Igualadí, a les 8 del vespre del dimarts, serà l'escenari d'una hora d'anàlisi sobre quina marca té la ciutat, què identifica Igualada, com es projecta interioriment i exteriorment. I, també, es posarà sobre la taula un debat de fons: cal que les ciutats tinguin marca i què aporta disposar d'un posicionament .
Amb aquest tema s'enceta la nova etapa de DdD en la qual es canvia el format i es tractarà un tema cada trimestre dividit en tres sessions diferents. La primera sessió serà 'Enfoquem' i és la que es farà dimarts, amb la presència de la professora de geografia de la Universitat de Barcelona Núria Benach i la investigadora en geografia de la UOC i la Universitat Rovira i Virgili Elsa Soro, que contraposaran les seves opinions sobre les ciutats marca.
La sessió 'Analitzem', es farà el dissabte 25 de novembre i consistirà en un debat-vermut per acotar aquest tema al context d'Igualada en un format de sessió de treball en grups on tothom podrà dir-hi la seva. La tercera sessió serà 'Debatem' i és farà el dimarts 12 de desembre al vespre. S'hi presentaran les conclusions i s'interpel·laran els actors locals vinculats a la marca d'Igualada perquè puguin opinar públicament sobre el que es digui.
Font: AnoiaDiari.cat