FGC promou l'ús del transport públic per visitar el Rec.016 d'Igualada

  • Els visitants que arribin al festival amb tren rebran un refresc de regal i una entrada gratuïta al Museu de la Pell d’Igualada

  • L’accés amb tren millora les condicions ambientals i promou estils de vida més saludables

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) col·labora un cop més amb el Rec.0 Experimental Stores d’Igualada, el festival de moda, cultura, música i gastronomia d’Igualada que durant quatre dies transforma el tradicional barri industrial del Rec.
 
En aquesta setzena edició, que se celebrarà durant els dies 8, 9, 10 i 11 de novembre, tots els visitants que arribin al festival amb la línia R6 de Ferrocarrils podran gaudir d’un refresc de regal i d’una entrada gratuïta al Museu de la Pell d’Igualada. 
 
FGC promou així l’ús del transport públic per visitar el Rec.016 de forma còmoda i responsable amb el medi ambient. La xarxa de transport d’FGC apropa els usuaris a diferents espais d’interès alhora que disminueix la dependència del vehicle privat i promou un estil de vida més saludable.
 
Suport a la innovació
 
Ferrocarrils dóna suport a les idees innovadores que aprofiten i revitalitzen els espais tradicionals, com és el Rec.0 Experimental Stores, que transforma de manera efímera el barri industrial del Rec. Cada edició obre espais nous, molts d’ells desconeguts, i s’incorporen també noves marques, de forma que es configura un circuit que sempre és diferent. Després, el barri torna a la normalitat, amb una activitat que barreja la indústria adobera amb els estudis de disseny i altres professions.
 
A més, també hi podem trobar el Rec Street Food un festival de menjar de carrer amb 32 food trucks i pop up bars. Aquesta proposta guanya cada vegada més seguidors dins del mateix esdeveniment. La cultura i especialment la música també tenen el seu espai amb el Rec Music Festival, amb la programació de 15 concerts repartits en diferents espais del circuit.
 
Turistren: Una infinitat d’opcions
 
Amb aquesta iniciativa Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya aposta per donar valor al factor lúdic i a les possibilitats turístiques del tren, atraient nous sectors de públic i estenent la finalitat del viatge en tren més enllà del seu ús diari per motius professionals o escolars. Turistren forma part del pla estratègic comercial que està duent a terme FGC amb entitats i ajuntaments de la seva àrea d’influència, establint convenis i acords per tal de crear vincles per potenciar la difusió i la promoció de bitllets combinats.
 
D’aquesta manera, Ferrocarrils ofereix als usuaris diferents plans i destinacions per visitar propers a les estacions de les línies metropolitanes, com per exemple el Museu de la Pell d’Igualada, el Molí Paperer de Capellades, el CRARC de Masquefa, el Museu de la Tècnica de Manresa, el Monestir de Sant Benet o bé els diferents paquets combinats de l’Enotren del Bages que donen a conèixer el turisme vinícola i les activitats d’oci del Bages.
 
Més informació: http://www.rec0.com/.