Del 7 al 12 de novembre torna la campanya Igualada Slow Shopping i que fomenta la compra local i de proximitat

Prop d’un centenar d’establiments comercials i de la restauració oferiran promocions especials
 
 

L’Ajuntament d’Igualada promourà, un any més, la campanya Igualada Slow Shopping del 7 al 12 de novembre. Es tracta d’una activitat de dinamització comercial per donar a conèixer el potent teixit comercial de la ciutat d’Igualada, juntament amb la qualitat i els valors que té el comerç de proximitat amb la voluntat d’atraure nous compradors.

La campanya consisteix en l’oferta i promocions especials que fan els comerços i restaurants coincidint amb la celebració del Festival Rec.0, esdevenint així, una activitat més de promoció de la ciutat i del seu comerç. Per fer-ho, prèviament, s’ha fet una crida als comerciants i restauradors que a més de les tradicionals promocions fessin ús de la imaginació i s’ofereixi ofertes atractives i originals per atraure nous clients i fidelitzar els existents.

Prop d’un centenar d’establiments comercials i de restauració prendran part enguany de l’Igualada Slow Shopping realitzarant promocions especials que es podran consultar al web comerçigualada.cat/igualada-slow-shopping. Entre les diferents ofertes i promocions podem trobar els tradicionals descomptes però també rebaixes en noves col·leccions, esmorzars especials o fins i tot ofertes de tallers mecànics. Tots els establiments participants estaran identificats amb un vinil distintiu davant els seus locals.

La campanya compta amb l’edició de 10.000 mapes de la ciutat amb els diferents establiments i les diferents propostes que ofereixen que seran distribuïts en diferents punts d’Igualada i al Rec Stores. A més es posarà en marxar un sorteig per premiar els compradors que comparteixin la campanya a les xarxes amb el hastag #comerçigualada. Podeu consultar les bases de la campanya al mateix portal web.

Es repeteix el Made.Igd

Amb l’objectiu també de promocionar la ciutat i el seu comerç entre els visitants del Rec.0, l’associació Igualada Comerç durà a terme, de l’11 al 14 de maig, el Made.igd al Pavelló de la Divina Pastora, de 10:00 a 22:00. Aquesta és una aposta que dona resposta a la petició dels comerciants que en les darreres edicions havien mostrat l’interès de ser presents de dimecres a dissabte.

Sempre s’havia participat només en dissabte i en diferents formats. L’edició del mes de maig va ser molt ben rebut pels participants i la resposta del públic també pel que es mantindrà el format.

Una vegada mes el poliesportiu de la Divina Pastora acollirà la proposta d’Igualada Comerç amb una acurada posada en escena. Hi haurà setze espais tipus estands amb botigues i una zona lúdica. La proposta estarà integrada en el circuit del Rec.0, amb l’objectiu de donar a conèixer la varietat i qualitat comercial de la ciutat.

Pel que fa a les botigues seran: BUMBACK MODA, BY NOELIA, CAPRITX, FRANQUESA, GONZALO, GUIM JOIER, LA CORSETERIA, MALETING, MIMAMI, MODA I COMPLEMENTS DE DONA, MY SWEET STEP, MYRIAM VAL PERSONAL SHOPPER, ORIGINAL 1915, SENSITIVE CBD, SPAI OUTLET, VERD DE BLAU, WOMEN MODA I COMPLEMENTS. Les botigues de fàbrica: BLUTON – Knitware, INGRID MUNT.

El regidor de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, Jordi Marcè, acompanyat de la presidenta d’Igualada Comerç, Laura Llucià, ha animat a tothom a “participar i gaudir d’un centre comercial urbà que s’ha preparat per oferir proximitat i qualitat en tots els seus productes amb descomptes i activitats molt atractives per a tothom”.