Els Gremis i Associacions de la FIHRT reforcen la seva comunicació per atendre i donar suport permanent als associats afectats per la crisi del coronavirus

La FIHRT i els Gremis i Associacions han creat un operatiu vigent durant els 7 dies de la setmana, i un email de contacte crisi@fihr.cat per als Gremis

Davant la difícil situació que estan patint els associats als Gremis i Associacions membres de la FIHRT per les conseqüències que està provocant la pandèmia del coronavirus, tanta aquests com la Federació han reforçat els seus serveis per atendre i donar suport permanent a totes les pimes i els autònoms associades que ho necessitin.

En aquest sentit, els Gremis han habilitat diversos grups de difusió de whatsapp i emails  deoperatiu de 8.00 h a 20.00 h durant els 7 dies de la setmana per poder atendre totes les consultes i dubtes dels associats relacionats amb la crisi del coronavirus.

La FIHRT  des de la web es fa ressó de totes les novetats,  per tal que els empresaris i empresàries puguin consultar les diferents novetats que afecten el seu àmbit, visualitzar vídeos amb consells pràctics per a aquests moments de crisi, veure quines són les preguntes més freqüents d’altres empresaris (faqs). Donada la nostra pertinença a PIMEC i formant part d'alguns dels seus Comitès de Crisi aprofitem tots els recursos que ens brinda la nostra patronal per facilitar el seu accés als nostres associats. En aquest sentit, PIMEC ha habilitat una web específica per a tractar el tema del COVID-19, on els empresaris associats als Gremis de la  FIHRT (indicant-ho) podran deixar les seves preguntes i dubtes.

Aquestes accions s’acompanyen amb l'enviament de COMUNICATS que informen als nostres Gremis i Associats  ade les últimes novetats i informacions.

ERTOs i línies de finançament, els dubtes més freqüents

PIMEC  ha enfortit especialment els departaments jurídic, laboral i de finançament, tenint en compte l’allau de consultes d’empreses que s’estan veient obligades a tramitar expedients de regulació temporals d’ocupació (ERTO), desconeixen els seus drets i obligacions davant de situacions de força major i/o necessiten saber com tramitar les línies de finançament aprovades per falta de liquiditat.

PIMEC, que ja havia fet un procés intern de transformació digital, està donant resposta permanent a les empreses a través dels seus mitjans professionals telemàtics, amb la clara voluntat de protegir la salut dels seus treballadors i treballadores i els de la societat en general i mantenir un servei de qualitat per al teixit empresarial.