Un centenar de marques participaran a l'edició d'hivern del Rec.0 d'Igualada

Les antigues adoberies i fàbriques tèxtils del barri del Rec d'Igualada es tornaran a convertir en espais de moda efímers amb motiu de la celebració del Rec.0, que se celebrarà del 7 al 10 de novembre. En total seran un centenar de marques i dissenyadors de moda que estaran repartits per cinc grans zones del barri del Rec, en un circuit urbà on es combina el patrimoni industrial amb la creativitat dels espais i les marques de moda. L'oferta es complementarà amb fins a 36 food trucks, així com també concerts i sessions de discjòqueis.

Un dels organitzadors del festival, Ricard Vila, explica que, malgrat que l'essència del Rec.0 «segueix sent la mateixa, cada any ens anem movent per donar a conèixer diferents espais del barri». De fet, diu que en aquesta edició d'hivern s'ha posat èmfasi en una zona del barri del Rec on hi ha les adoberies més antigues, algunes de les quals daten del segle XVII.

Algunes de les grans marques que participaran al festival seran Levi's, New Balance, Adidas, Mango, Camper, Billabong, Reebok o Pepe Jeans, a les quals s'hi sumaran noves incorporacions com Volcom, DC Shoes, Beatriz Furest, Indi & Cold, Acosta, Mintoday o Superdray. L'oferta esportiva també creix amb marques com Haglöfs, Rossignol o Tsunami. Altres marques que es podran trobar al Rec.0 són les catalanes Sita Murt, Míriam Ponsa, Josep Abril o Antonio Miró.

El disseny més emergent també creix i es concentrarà en un pati central del circuit. A més, es repetirà l'experiència del Rec Pop Up Day, en què cada dia vendrà el seu estoc un dissenyador diferent. En aquesta edició, alguns dels noms que hi participaran seran Colmillo de Morsa, Nona BCN, Heidi Soto, Killing Weekend o Micuxú.

A banda de la moda, el Rec.0 també tindrà una àmplia oferta musical, amb 25 concerts i sessions de discjòqueis. Alguns dels grups que actuaran al barri del Rec seran Chet, Root Diamonds, Miss Loopita, Marc Gabarrete, Red Rombo o Beth. A més, la gastronomia continua tenint un pes important i hi haurà un total de 36 food trucks amb una oferta de cuina d'arreu del món.