14a Jornada del Cercle de Turisme: gastronomia, experiències i networking al cor del sector

El dijous 2 d’octubre de 2025, el Cercle de Turisme de la Diputació de Barcelona celebrarà la seva 14a Jornada anual a l’Hotel Alimara de Barcelona. Es tracta d’una trobada consolidada que reuneix professionals, institucions i empreses del sector turístic amb l’objectiu de compartir coneixement, generar connexions i reforçar la col·laboració dins el teixit turístic del territori.

Un programa amb sabor de territori

La jornada d’enguany posa el focus en la gastronomia com a experiència turística i element clau de diferenciació de destinacions. Al llarg del matí, els participants podran gaudir de debats, presentacions i activitats pràctiques:

  • 10.00 h | Benvinguda i obertura, a càrrec de Jordi Cartañá

  • 10.15 – 10.45 h | Taula rodona “La destinació al plat: un viatge als sabors del territori”, moderada per Soledad Bravo amb la participació d’Ana Herrera Bordallo, Arantxa Calvera, Mateu Hernández i Maria Abellanet

  • 10.45 – 11.30 h | “Història d’un èxit cuinat a foc lent” amb Lluc Crusellas, guanyador del World Chocolate Masters

  • 11.30 – 12.00 h | “Compartir és la recepta 2025-2026” amb Anna Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona

  • 12.00 – 13.00 h | “El menú del bon networking” amb Rosaura Alastruey

  • 13.00 – 13.30 h | “La veu del talent jove”, amb l’alumnat del CETT

  • 13.30 – 13.45 h | Cloenda, a càrrec d’Ana Herrera Bordallo

  • 13.45 – 15.30 h | Dinar networking

Per què assistir?

La jornada és una oportunitat única per:

  • Descobrir com la gastronomia pot reforçar la identitat turística i la promoció del territori.

  • Conèixer històries d’èxit inspiradores i casos pràctics del sector.

  • Fer networking de qualitat amb altres professionals, institucions i empreses.

  • Donar veu al talent emergent i incorporar noves perspectives al debat sobre el futur del turisme.

Inscripcions obertes

La participació és gratuïta, però les places són limitades. Si vols formar part d’aquesta trobada i aprofitar un espai de coneixement i col·laboració imprescindible per al sector turístic, reserva la teva plaça ara.

???? [Inscriu-me a la 14a Jornada del Cercle de Turisme]